Agnieszka Długołęcka-Kurzyk
Skoncentrowana jest na wspieraniu rozwoju kompetencji biznesowych i osobistych. W branży szkoleniowo – doradczej pracuje od kilkunastu lat jako trenerka. Jest business i life coachem oraz akredytowanym superwizorem Izby Coachingu. Wykłada na Akademii Coachingu w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.
- od 2000 – mgr psychologii
- od 2001 – pracuje jako trenerka biznesu; współpracuje z Grupą ODiTK; przeprowadziła ponad 2000 dni szkoleniowych z obszaru umiejętności menedżerskich, trenerskich, coachingowych i biznesowych.
- od 2008 – coach z certyfikatem International Coaching Community
- od 2009 – wykładowca, trener, coach i superwizor sesji coachingowych na rocznym studium Akademii Coachingu w WSB Gdańsku z godzinami akredytowanymi przez International Coach Federation. W 9 edycjach Akademii Coachingu prowadziła:
-
- szkolenia z umiejętności coachingowych,
- warsztaty superwizyjne grupowe,
- superwizje indywidualne + sesje egzaminacyjne,
- od 2012 – certyfikowany trener AEHA (European Association for Horse Assisted Education)
Pracuje zarówno indywidualnie (life coaching, business coaching, executive coaching, superwizje trenerskie) jak i grupowo (team coaching, szkolenia, action learning); w kontakcie bezpośrednim jak i online (indywidualnie: skype, telefon; grupowo: webinarium, videokonferencje).
Klienci cenią ją za praktyczność oraz analityczne podejście.
Obszary tematyczne stanowiące specjalizację w usługach rozwojowych:
Obszary zarządcze, umiejętności menedżerskie:
- Coaching
- Coaching menedżerski, zaradczy i rozwojowy
- Przywództwo sytuacyjne
- Coachingowy styl zarządzania
- Umiejętności project mangera – budowanie zespołu, zarządzanie zespołem projektowym
- Zarządzanie zespołem i budowanie zespołu
- Rozmowy menedżerskie
- Feedback
- Zarządzanie zmianą i komunikacja wewnętrzna w firmie
- Komunikacja zarządcza
- Prowadzenie zebrań i prezentacja w biznesie
Rozwój osobisty:
- Budowanie pozytywnego wizerunku
- Prowadzenie prezentacji
- Strategie radzenia sobie ze stresem
- Asertywność i inteligencja emocjonalna
- Coaching
Sprzedaż i obsługa klienta z elementami wywierania wpływu:
- Obsługa klienta bezpośrednia i telefoniczna
- Prowadzenie prezentacji sprzedażowej
- Sprzedaż i negocjacje
- Prospecting i umawianie spotkań przez telefon