Coaching w Trójmieście i online!

Agnieszka Długołęcka-Kurzyk

Skoncentrowana jest na wspieraniu rozwoju kompetencji biznesowych i osobistych. W branży szkoleniowo – doradczej pracuje od kilkunastu lat jako trenerka. Jest business i life coachem oraz akredytowanym superwizorem Izby Coachingu. Wykłada na Akademii Coachingu w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.

  • od 2000 – mgr psychologii
  • od 2001 – pracuje jako trenerka biznesu; współpracuje z Grupą ODiTK; przeprowadziła ponad 2000 dni szkoleniowych z obszaru umiejętności menedżerskich, trenerskich, coachingowych i biznesowych.
  • od 2008 – coach z certyfikatem International Coaching Community
  • od 2009 – wykładowca, trener, coach i superwizor sesji coachingowych na rocznym studium Akademii Coachingu w WSB Gdańsku z godzinami akredytowanymi przez International Coach Federation. W 9 edycjach Akademii Coachingu prowadziła:
    • szkolenia z umiejętności coachingowych,
    • warsztaty superwizyjne grupowe,
    • superwizje indywidualne + sesje egzaminacyjne,
  • od 2012 – certyfikowany trener AEHA (European Association for Horse Assisted Education)

Pracuje zarówno indywidualnie (life coaching, business coaching, executive coaching, superwizje trenerskie) jak i grupowo (team coaching, szkolenia, action learning); w kontakcie bezpośrednim jak i online (indywidualnie: skype, telefon; grupowo: webinarium, videokonferencje).

Klienci cenią ją za praktyczność oraz analityczne podejście.

Obszary tematyczne stanowiące specjalizację w usługach rozwojowych:

Obszary zarządcze, umiejętności menedżerskie:
  • Coaching
  • Coaching menedżerski, zaradczy i rozwojowy
  • Przywództwo sytuacyjne
  • Coachingowy styl zarządzania
  • Umiejętności project mangera – budowanie zespołu, zarządzanie zespołem projektowym
  • Zarządzanie zespołem i budowanie zespołu
  • Rozmowy menedżerskie
  • Feedback
  • Zarządzanie zmianą i komunikacja wewnętrzna w firmie
  • Komunikacja zarządcza
  • Prowadzenie zebrań i prezentacja w biznesie
 Rozwój osobisty:
  • Budowanie pozytywnego wizerunku
  • Prowadzenie prezentacji
  • Strategie radzenia sobie ze stresem
  • Asertywność i inteligencja emocjonalna
  • Coaching
Sprzedaż i obsługa klienta z elementami wywierania wpływu:
  • Obsługa klienta bezpośrednia i telefoniczna
  • Prowadzenie prezentacji sprzedażowej
  • Sprzedaż i negocjacje
  • Prospecting i umawianie spotkań przez telefon
Umiejętności trenera biznesu – Szkoła Trenerów – prowadzenie i superwizje.